Organizacija & IT

| Reading Time: 1 Min

Optimizacija organizacije obuhvata lanac vrijednosti u kompaniji, od zahtjeva klijenta do njegovog ispunjenja. Važno je uspostaviti koordinaciju sljedećih aktivnosti:

  • Poslovnu strategiju
  • Organizacioni proces
  • Strukturu organizacije
  • Organizaciju međuveza
  • Organizaciju IT sistema
  • Alokaciju resursa
  • Menadžment sisteme (menadžment kvaliteta, upravljanje projektima, upravljanje kompanijom,  kontrola rizika, usklađenost  itd.)

Protok informacija između funkcija i procesa čine upravljanje organizacionim međuvezama glavnim faktorom uspjeha kompanija. TPA poslovni konsalting pokriva sve nivoe organizacionih zadataka putem integrisanog pristupa na optimalan način – uključujući znanje (know-how) za opšte uslove organizacije: Naša prednost se ogleda preko procesa i IT stručnjaka.

Usluge koje nudimo:

  • Dizajn organizacije, optimizacija procesa i operativne strukture kao i organizacionih međuveza
  • Uspostavljanje i razvoj sistema (menadžment kvaliteta, upravljanje projektima, upravljanje kompanijom, kontrola rizika, usklađenost itd.)
  • Upravljanje preduzećem preko IT: IT strategija i kontrola
  • ERP & poslovna inteligencija: Analiza i dizajn
  • Revizija IT rizika
  • Profesionalno upravljanje projektima